maandag 31 mei 2010

Rustige zwerf/duur loop (30 km) over de Veluwe

Pas laat in de middag, om half zes toen het eindelijk droog, was ging ik gisteren op pad. Ik was net de hoek om toen de regen weer begon. Na enkele kilometers toen ik midden op de open hei over de 'tankbaan' liep barste een enorme hoosbui los die me helemaal doorweekte.  Maar daarna was het droog en bleef het droog. Ik had geen planning gemaakt van route of afstand en liep gewoon lekker op 10 km/uur. Ik liep over bekende paden maar had ze nooit in deze combinatie gelopen. Op een gegeven moment na zo'n 20 km was ik bij de Carolinahoeve en moest ik maar eens huiswaarts. Even later op een heuvel staken twee flinke herten vlak voor me het pad over. Prachtig! Vlakbij huis na 2:54 uur had ik er 30 km op zitten en ben ik maar gestopt. Een heerlijke loop zonder klachten en een goede training voor Rondje Voorne (50 km) over 2 weken en de Veluwezoom trail (50 km) over 3 weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten